Ιστορία bullying Γιώτας

Η “ιστορία μοναξιάς” της Γιώτας που βίωσε έντονο bullying όταν πήγε γυμνάσιο

Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, ήμουν πάντα ένα ήσυχο και μοναχικό κορίτσι [δείτε τα χαρακτηριστικά του θύτη και του θύματος εκφοβισμού]. Προτιμούσα να περνάω τον χρόνο μου διαβάζοντας βιβλία ή ζωγραφίζοντας. Στο δημοτικό, οι συμμαθητές μου με θεωρούσαν “περίεργη” και δεν είχα πολλούς φίλους. Όταν πήγα στο γυμνάσιο, η κατάσταση χειροτέρεψε.

Η Ιστορία bullying της Γιώτας που ξεκίνησε έντονα στο γυμνάσιο [1η γυμνασίου]

Στην πρώτη μου μέρα στο γυμνάσιο, ένιωθα ενθουσιασμό αλλά και έντονη νευρικότητα. Ήλπιζα ότι τα πράγματα θα ήταν καλύτερα εκεί, ότι θα μπορούσα να κάνω νέους φίλους και να βρω την θέση μου. Δυστυχώς, οι ελπίδες μου δεν επαληθεύτηκαν. Κάποια παιδιά στην τάξη μου άρχισαν να με κοροϊδεύουν για την εμφάνισή μου και τον τρόπο που ντυνόμουν. Στην αρχή ήταν μόνο λόγια… Αλλά σύντομα άρχισαν να μου κρύβουν τα βιβλία μου, να μου πετούν χαρτάκια και να με αποκαλούν με άσχημα προσβλητικά ονόματα.

Ένιωθα ολοένα και πιο μόνη και αβοήθητη. Δεν είχα κανέναν να με υποστηρίξει, καθώς δυσκολευόμουν να κάνω νέους φίλους. Κάθε μέρα πήγαινα στο σχολείο με φόβο και άγχος, προσπαθώντας να αποφύγω τους “θύτες” μου.

Banner Διαφήμισης Για Ψυχολόγους

Αυτή η κατάσταση επηρέασε σοβαρά την ψυχολογία μου. Οι βαθμοί μου άρχισαν να πέφτουν. Κι εγώ κλείστηκα ακόμα περισσότερο στον εαυτό μου. Δεν ήξερα πώς να ζητήσω βοήθεια και φοβόμουν ότι κανείς δεν θα με πίστευε ή ότι η κατάσταση θα γινόταν χειρότερη αν μιλούσα.

Πως έλυσε το πρόβλημα του bullying η καθηγήτρια των Γαλλικών μου

Μια μέρα, η καθηγήτρια των Γαλλικών μου παρατήρησε την αλλαγή στη συμπεριφορά μου. Είδε ότι οι βαθμοί μου έπεφταν και ότι φαινόμουν πάντα λυπημένη και απομονωμένη. Με πλησίασε με ευγένεια και μου ζήτησε να μιλήσουμε μετά το μάθημα. Αν και ήμουν διστακτική στην αρχή, τελικά αποφάσισα να ανοίξω την καρδιά μου και να μοιραστώ την ιστορία μου.

Η καθηγήτρια με άκουσε με προσοχή και κατανόηση. Δεν με διέκοψε ούτε μία φορά. Και τα λόγια της ήταν παρηγορητικά. Μου εξήγησε ότι αυτό που περνούσα δεν ήταν δικό μου λάθος και ότι υπήρχαν τρόποι να αντιμετωπίσουμε την κατάσταση. Αμέσως κινητοποιήθηκε για να με βοηθήσει.

Πρώτα, μίλησε με τους γονείς μου για να τους ενημερώσει για την κατάσταση και να τους προσφέρει καθοδήγηση. Οι γονείς μου, που δεν είχαν γνώση του προβλήματος, συνειδητοποίησαν τη σοβαρότητα της κατάστασης και συμφώνησαν να συνεργαστούν για να βρούμε λύση.

Στη συνέχεια, η καθηγήτρια επικοινώνησε με τον διευθυντή του σχολείου και τους άλλους εκπαιδευτικούς για να τους ενημερώσει για τον εκφοβισμό που βίωνα. Το σχολείο έλαβε άμεσα μέτρα για να αντιμετωπίσει το πρόβλημα. Συγκεκριμένα, οργανώθηκαν συναντήσεις με τους θύτες και τους γονείς τους για να συζητηθούν οι συνέπειες της συμπεριφοράς τους και να τους ενημερώσουν για τις κυρώσεις που θα αντιμετωπίσουν αν συνεχίσουν.

Επιπλέον, το σχολείο εισήγαγε και νέα προγράμματα ευαισθητοποίησης για τον εκφοβισμό. Μ βασικόε στόχο την εκπαίδευση των μαθητών, στην κατανόηση και την αποδοχή της διαφορετικότητας. Αυτές οι δράσεις βοήθησαν στη δημιουργία ενός πιο φιλικού και υποστηρικτικού περιβάλλοντος για όλους τους μαθητές.

Η καθηγήτρια μου συνέστησε να μιλήσω και με τον σχολικό ψυχολόγο

Παράλληλα, η καθηγήτρια μου συνέστησε να μιλήσω με έναν σχολικό ψυχολόγο για να με βοηθήσει να διαχειριστώ τα συναισθήματά μου και να ανακτήσω την αυτοπεποίθησή μου. Ο ψυχολόγος με βοήθησε να βρω τρόπους να αντιμετωπίζω το άγχος και τον φόβο μου. Καθώς επίσς και να αναπτύξω δεξιότητες για τη δημιουργία υγιών φιλικών σχέσεων.

Banner Διαφήμισης Για Δικηγόρους

Με την πάροδο του χρόνου και τη συνεχή υποστήριξη από την καθηγήτρια των Γαλλικών μου, τους γονείς μου, το σχολείο και τον ψυχολόγο, άρχισα να αισθάνομαι πιο ασφαλής. Η κατάσταση βελτιώθηκε σημαντικά. Και βρήκα την αυτοπεποίθηση να κάνω νέους φίλους.

Έμαθα να στέκομαι στα πόδια μου και να υπερασπίζομαι τον εαυτό μου, ενώ ταυτόχρονα αντιλήφθηκα τη σημασία της αλληλεγγύης και της υποστήριξης… Ποτέ δεν είναι αργά…ίλα για το bullying που βιώνεις….Δεν είσαι μόνος!

Banner Διαφήμισης Για Χορηγούς

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *